RAPOARTE CONSILIUL ETIC


AN DOCUMENT
2024 Raport de activitate Consiliul Etic sem I 2024
Raport de activitate privind rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
sem I 2024
Raport de activitate Consiliul Etic sem II 2024
Raport de activitate Consiliul Etic an 2024
Raport de activitate privind rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
an 2024
2023 Raport de analiza privind rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
trim I 2023
Rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
trim I 2023
Raport de analiza privind rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
trim II 2023
Rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
trim II 2023
Raport de activitate Consiliul Etic sem I 2023
Raport de activitate Consiliul Etic sem II 2023
2022 STRATEGIA NATIONALA ANTICORUPTIE 2021-2025
Raport de analiza privind rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
trim I 2022
Rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
trim I 2022
Raport de analiza privind rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
trim II 2022
Rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
trim II 2022
Decizie privind componenta Consiliului etic
Date formulare sesizare sem I 2022
Raport de analiza privind rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
trim III 2022
Rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
trim III 2022
Raport de analiza privind rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
trim IV 2022
Rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
trim IV 2022
Raport de activitate Consiliul Etic sem II 2022
Raport de activitate Consiliul Etic an 2022
Anuar etic 2022
2021 Anunt organizare alegeri Consiliul etic 2021
Proces-verbal intocmit cu ocazia alegerilor pentru membrii Consiliului etic
Raport de analiza privind rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
trim I 2021
Rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
trim I 2021
Decizie privind componenta Consiliului etic
2020 Raport de activitate Consiliul etic
sem I 2020
Raport de analiza privind rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
sem I 2020
Rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
sem I 2020
Raport de activitate Consiliul etic
sem II 2020
Raport de analiza privind rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
sem II 2020
Rezultatele mecanismului de feed-back al pacientului
sem II 2020
Anuarul etic 2020
Lista sesizarilor, avizelor si hotararile Consiliului etic an 2020
Raport de activitate Consiliul etic an 2020

RAPOARTE PRIVIND GRADUL DE SATISFACTIE AL PACIENTILOR


AN DOCUMENT
2024 Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim I 2024 - CHESTIONARE

Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim II 2024 - CHESTIONARE

Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim III 2024 - CHESTIONARE

Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim IV 2024 - CHESTIONARE

Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor an 2024 - CHESTIONARE
2023 Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim I 2023 - CHESTIONARE

Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim II 2023 - CHESTIONARE

Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim III 2023 - CHESTIONARE

Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim IV 2023 - CHESTIONARE
2022 Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim I 2022 - CHESTIONARE

Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim II 2022 - CHESTIONARE

Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim III 2022 - CHESTIONARE

Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim IV 2022 - CHESTIONARE

Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor an 2022 - CHESTIONARE
2021 Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim I 2021 - CHESTIONARE

Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim II 2021 - CHESTIONARE

Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim III 2021 - CHESTIONARE

Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor trim IV 2021 - CHESTIONARE

Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor an 2021 - CHESTIONARE
2020 Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor an 2020 - CHESTIONARE
2019 Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor an 2019 - CHESTIONARE
2018 Raport privind gradul de satisfactie al pacientilor an 2018 - CHESTIONARE

RAPOARTE PRIVIND GRADUL DE SATISFACTIE AL ANGAJATILOR


AN DOCUMENT
2024 PV in urma centralizarii rezultatelor chestionarelor de satisfactie a angajatilor
trim III 2024


2023 PV in urma centralizarii rezultatelor chestionarelor de satisfactie a angajatilor
trim I 2023


PV in urma centralizarii rezultatelor chestionarelor de satisfactie a angajatilor
trim III 2023


2022 PV in urma centralizarii rezultatelor chestionarelor de satisfactie a angajatilor
trim II 2022


Raport privind prelucrarea chestionarelor de satisfactie a angajatilor
trim II 2022


PV in urma centralizarii rezultatelor chestionarelor de satisfactie a angajatilor
trim III 2022


Raport privind prelucrarea chestionarelor de satisfactie a angajatilor
trim III 2022


  • Informatii

    privind recuperarea activa a pacientului, mobilizarea precoce si stilul sanatos de viata al acestuia

    Detalii »

  • Portal spital

    PROGRAMARI ONLINE
    Vizualizare rezultate analize medicale efectuate si alte detalii medicale.

    Intra »

  • Donare de sange

    Nu trebuie sa fii doctor ca sa salvezi o viata! Doneaza sange!

    Spitalul Municipal Dorohoi, in colaborare cu Centrul de Transfuzii Botosani, organizeaza donare de sange la sediul unitatii in data de 22 iunie 2023.
    Va asteptam cu speranta si mult interes in salvarea pacientilor nostri!

  • Asociatia
    "Sanatatea dorohoienilor"

    Conform art. 84, alin. 2 din Codul Fiscal, orice contribuabil, poate dispune directionarea a 2% din impozitul pe venit, platit statului, catre orice organizatie non-guvernamentala (asociatie, fundatie etc.). Practic in acest fel dumneavoastra transmiteti statului modul in care doriti sa fie cheltuita o parte din impozitul pe venit. Aceasta suma nu reprezinta o sponsorizare sau donatie, ci este o parte a impozitului pe venit deja achitat, care poate fi directionata de catre fiecare cetatean in parte catre entitatea dorita de acesta.

    Detalii »